loading...
فان توپ، اخبار روز، فال، عکس
تبلیغات

فروش ویژه دوربین مینی نانو - Nano Mini Camera



دوربین مینی نانو کوچک ترین و سبک ترین دوربین دنیا تنها با 14 گرم وزن. با قابلیتهای باور نکردنی و بسیار ... فیلمبرداری، عکاسی، ضبط صدا، فیلمبرداری خودکار (تشخیص حرکت) و وبکم. برای اولین بار در ایران ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 88000 تومان

 


فروش ویژه ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110



ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110، طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک. مقاوم در برابر آب و ضربه. دارای کرنومتر و تاریخ شمار. دارای جعبه اورجینال فلزی و شکیل همراه با 6 ماه گارانتی تعویض ...
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

 



فروش ویژه چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت



چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشتی یک هدیه مـناسب و یک دکور جدید چند منظوره برای اتاق خواب کودکان و نوزادان. تابش صدها ستاره و ماه به روی سقف و دیوار اتاق کودک دلبند شما.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24500 تومان

ali بازدید : 332 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

چرا معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟

معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ - سلامت نیوز

www.salamatnews.com › نظام سلامت
  • ۱۱ ساعت پیش - برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سمت خود استعفا داد. ... 42 کیلویی بجنوردی · هشدار به آرایشگاه‌های زنانه درباره انتقال هپاتیت · فیلم/چرا بدون کبد، بدن ما از کار می‌ایستد؟
  • ۱ روز پیش - سلامانه : برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سمت خود استعفا داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سلامانه، شنیده می‌شود استعفای دکتر علی ... چرا اثر انگشت این بیمار از بین رفت؟
  • ۱۰ ساعت پیش - سلامت نیوز برخی شنیده ها حاکی از آن است که معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از سمت خود استعفا داد به گزارش سلامت نیوز به نقل ... معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ ... فیلم/چرا بدون کبد، بدن ما از کار می‌ایستد؟
  • معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ ۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۵ - کد خبر: 146229 ... چرا ایرانیان از خدمات تخصصی‌تر فیزیوتراپی محروم هستند؟ ساماندهی قیمت‌گذاری و ...
  • ۱ روز پیش - سلامانه : برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سمت خود ... چرا خانم‌ها باید قبل از ساعت ۸ شام بخورند؟
  • ۱۱ ساعت پیش - برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سمت خود استعفا داد. ... چرا ایرانیان از خدمات تخصصی‌تر فیزیوتراپی محروم هستند؟ ساماندهی قیمت‌گذاری و توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی ...
  • معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ - خانه

    www.hdir.ir/سلامانه/18500-معاون-بهداشتی-وزیر-بهداشت-استعفا-داد؟
  • ۱ روز پیش - سلامانه : برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سمت خود استعفا داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ... مطالبی دیگر از این سایت. 1394-02-09 - چرا خانم‌ها باید قبل از ساعت ۸ شام بخورند؟
  • معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ ... نباید مدیریت درمان با وزارت بهداشت ادغام شود ... چرا کشتی تجاری مارشال توسط ایران توقیف شد ...
  • معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ - خبر آنتایم

    khabarontime.ir/news/4541110/معاون-بهداشتی-وزیر-بهداشت-استعفا-داد-
  • چرا زن‌ها به طنزهای ضد زن می‌خندند · استخدام مهندس ... قم فردا: برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سمت خود استعفا داد.
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... دانشگاه علوم پزشکی تهران رفت و از ریاست شورای سیاست گذاری وزارت بهداشت هم استعفا داد. ... استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران ... او که پیش از این معاون آموزشی وزیر بهداشت بود، چندی پیش با حکم رئیس جمهور به سمت .... چرا معاون اول رئیس جمهور به عنوان فاسد اقتصادی به زندان می افتد؟
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اکنون سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لاریجانی را ... مختلف نظام سلامت، به موجب این حکم به عنوان معاون آموزشی و دبیر شورای ... ضیایی واقعا در همین مدت کوتاه کارهای محیرالعقولی کرد که در دوره احمدی نژاد ... چرا باید تا آخر عمر به خاطر مثلا یک امتحان پره انترنی متضرر بود و هیچ راه برگشتی نداشت .
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار «سلامت» ایسنا، دکتر محمد حسن طریقت منفرد دوشنبه‌ شب ... وزیر بهداشت در ادامه افزود: در گذشته شورای تخصصی و معاونت آموزشی وزارت ... که آقای دکتر حسینی استعفا داد و متن استعفای خود را روی سایتها قرار دادند به ... به وزیر بعدی نیز توصیه می کنم دکتر امامی رضوی را حفظ کند چرا که یک مدیر ...
  • سازمان وزارت بهداشت - مجله اینترنتی میکی

    ichmt2014.ir/سازمان-وزارت-بهداشت/
  • اخبا ر سیاسی – دو معاون وزارت علوم استعفا دادند معاون آموزشی و رییس مرکز هیات امنا ... پس چرا نباید با توصیه‌های بهداشتی درباره سفر، جلوی تلخ شدن کامتان را در ...
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران ... او که پیش از این معاون آموزشی وزیر بهداشت بود، چندی پیش با حکم رئیس جمهور به سمت ریاست جمعیت هلال احمر منصوب شد. ... اخرين دسته گل ضيايي هم اين بود كه دستور داد پزشكان درماني را از تمام ... چرا مردم امریکا تظاهرات نمی‌کنند تا به نفع ما شود؟
  • وی تصریح کرد: اما معاون بهداشتی ترجیح داد کار علمی و دانشگاهی را به جای ... داد و البته استعفای خود را بدون اطلاع به ما در سایتها قرارداد و وزارت بهداشت را در عمل ... وی افزود: پزشک خانواده پس از چند سال، فرد مجربی می‌شود چرا که هر بیمار یک آموزش است.
  • وزیر بهداشت: مجوز ورود پزشکان عمومی به عرصه های تخصصی ...

    www.guilanfph.ir/post/114
    وی تصریح کرد: اما معاون بهداشتی ترجیح داد کار علمی و دانشگاهی را به جای ... داد و البته استعفای خود را بدون اطلاع به ما در سایتها قرارداد و وزارت بهداشت را در عمل ... وی افزود: پزشک خانواده پس از چند سال، فرد مجربی می‌شود چرا که هر بیمار یک آموزش است.
  • وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران - Nividar نیویدار

    www.nividar.com/.../وزارت%20بهداشت،%20درمان%20و%20آموزش%20پز...
  • واکنش وزیر بهداشت به منتقدان تعرفه‌های پزشکی .... جیب قاچاقچیان، هر روز گشاد تر از دیروز/چرا قانون مبارزه با قاچاق و ارز برای مبارزه با قاچاق کافی نیست؟ .... افتتاح هزار خانه بهداشت در نیمه اول سال ۹۴ · معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟
  • ۱۰ ساعت پیش - معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ ... سلامت نیوز: برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سمت خود استعفا داد. به گزارش ... چرا ایرانیان از خدمات تخصصی‌تر فیزیوتراپی محروم هستند؟
  • کد خبر: 92051508396 - ایسنا

    isna.ir/fa/print/.../مجوز-طریقت-منفرد-به-پزشکان-عمومی-جهت-ورود
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار «سلامت» ایسنا، دکتر محمد حسن طریقت منفرد دوشنبه‌ شب ... وزیر بهداشت در ادامه افزود: در گذشته شورای تخصصی و معاونت آموزشی وزارت ... که آقای دکتر حسینی استعفا داد و متن استعفای خود را روی سایتها قرار دادند به ... به وزیر بعدی نیز توصیه می کنم دکتر امامی رضوی را حفظ کند چرا که یک مدیر ...
  • ۳ ساعت پیش - سلامت نیوز: معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي از بهره‌برداري ... وضعیت پزشک خانواده در کشور/مراقبت های اولیه برای حاشیه نشینان · معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ ... فیلم/چرا بدون کبد، بدن ما از کار می‌ایستد؟
  • آخرین اخبار پایگاه خبری سلامت نیوز. ... معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ معاون بهداشتی وزیر .... چرا ایرانیان از خدمات تخصصی تر فیزیوتراپی محروم هستند؟
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وزیر بهداشت با بیان اینکه هیچ تغییری در دوران وزارتم سیاسی نبوده است ... انستیتو پاستور استعفا دادند، دکتر مصداقی نیا هم که معاون بهداشتی بود به ... اختصاص می داد چرا که یک متخصص و علاقه مند به فعالیت در کار خودشان بود.
  • باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت شد

    shomalna.ir/.../472405-باقر_لاریجانی_معاون_آموزشی_وزارت_بهداشت_ش...
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... پزشکی تهران رفت و از ریاست شورای سیاست گذاری وزارت بهداشت هم استعفا داد. او قائم مقام وزیر بهداشت هم بود. اکنون سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لاریجانی را ... حوزه‌های مختلف نظام سلامت، به موجب این حکم به عنوان معاون آموزشی و دبیر شورای ... چرا محسن رضایی به لباس پاسداری بازگشته است؟
  • پشت پرده‌های برکناری معاون پارلمانی وزارت بهداشت/ هیچ ...

    www.yjc.ir/.../پشت-پرده‌های-برکناری-معاون-پارلمانی-وزارت-بهداشت-هیچ...
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وزیر بهداشت با بیان اینکه هیچ تغییری در دوران وزارتم سیاسی نبوده است ... انستیتو پاستور استعفا دادند، دکتر مصداقی نیا هم که معاون بهداشتی بود به ... اختصاص می داد چرا که یک متخصص و علاقه مند به فعالیت در کار خودشان بود.
  • ۷ ساعت پیش - سلامت نیوز: معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي از بهره‌برداري ... وضعیت پزشک خانواده در کشور/مراقبت های اولیه برای حاشیه نشینان · معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ ... فیلم/چرا بدون کبد، بدن ما از کار می‌ایستد؟
  • وزیر بهداشت: امیدوارم امسال با کمترین اشتباه عمل کنیم - شفاف

    www.shafaf.ir/.../وزیر-بهداشت-امیدوارم-امسال-با-کمترین-اشتباه-عمل-ک...
  • وزیر بهداشت تصریح کرد: در حوزه توسعه مدیریت و منابع باید برای تثبیت آنچه که در گذشته شروع ... وزیر بهداشت همچنین پس از بازدید از مجموعه معاونت بهداشتی، در نشستی با معاون بهداشت و مدیران ... اقدامات نظارتی بر بهداشت محیط و پی‌گیری‌ها نباید فقط به صورت تلفنی و از طریق 1490 باشد چرا .... نخست‌وزیر کر‌ه‌جنوبی استعفا داد ...
  • شوک پایان سال سیدحسن هاشمی/ باقر لاریجانی معاون آموزشی ...

    yazdiyan.ir/شوک-پایان-سال-سیدحسن-هاشمی-باقر-لاریجا/
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... ریاست شورای سیاست گذاری وزارت بهداشت هم استعفا داد، اکنون سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت، ... استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران ... او که پیش از این معاون آموزشی وزیر بهداشت بود، چندی پیش با حکم رئیس جمهور به ... شورای نگهبان طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را تایید کرد.
  • بیمارستان «حاشیه» تخریب شد!

    www.newsyab.ir › سلامت اجتماعی › رفاه اجتماعی
  • ۶ ساعت پیش - سلامت نیوز: سریال درحاشیه به کارگردانی مهران مدیری که قرار بود در ۹۰ قسمت از ... پذیرش بازنشستگان درمراکز درمانی رایگان می شود · معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ علايم زخم معده · فیلم/چرا بدون کبد، بدن ما از کار می‌ایستد؟
  • اخبار دندان‌پزشکی | دندانه

    www.dandane.ir/c/خبر/اخبار/
  • با حکم معاون بهداشتی وزیر بهداشت، دکتر حمید صمدزاده برای دومین بار به ریاست ... اخوان آذری از ریاست هیات‌مدیره انجمن (علمی و صنفی) دندان‌پزشکی ایران استعفا داد.
  • پاره شدن عصب چشم بعد از تماس با نوک خودکار درمان ندارد - خانواده

    family.chitva.com/.../پاره-شدن-عصب-چشم-بعد-از-تماس-با-نوک-خودکار-د...
  • معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ ... وی ادامه داد: خوردن انگشت به چشم موجب ایجاد خراش در قرنیه می‌شود که با چند ساعت بستن و گاهی استفاده از قطره آنتی بیوتیک ...
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وزارت بهداشت در چهار سال اخیر به یکی از پرچالش‌ترین وزارتخانه‌های ... وزارت بهداشت را تغییر داد، معاونت سلامت را به دو معاونت بهداشتی و ..... 21 آذر 91 و پاسخ وزیر بهداشت مبنی بر مخالفت با استعفا و اصرار بر ادامه ... البته جای سؤال دارد که چرا باید این مصوبه با 5 سال تأخیر در دقیقاً در 2 ماهه آخر عمر دولت تصویب شود.
  • احمدی: وزیر بهداشت و معاون رئیس جمهور به عسلویه و کنگان ...

    www.gamnews.ir/module/news/3793
    ۲۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی از سفر وزیر بهداشت و درمان به مناطق جنوبی استان بوشهر خبرداد و گفت: در ... از سفر معاون رئیس جمهور به عسلویه خبرداد و گفت: دکتر ابتکار معاون رئیس ..... شهردار بوشهر درخواست استعفا کرد توضیح شهردار بوشهر درباره عیدی 130 ...... معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر تودیع و معارفه شد چرا کسی صدای فریاد و ...
  • ابراز تاسف معاون وزیر بهداشت از پیروزی مثلث دخانیات بر ...

    namehnews.ir/.../ابراز-تاسف-معاون-وزیر-بهداشت-از-پیروزی-مثلث-دخان...
  • معاون بهداشتی وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم توجه به مساله ایمنی غذا و رژیم غذایی ... باید دست به دست هم داد و امسال در زمینه ایمنی غذا و رژیم غذایی سالم کار کنیم.
  • معاون وزیر بهداشت برکنار شد - شبکه خبر

    www.irinn.ir/news/12021/معاون-وزیر-بهداشت-برکنار-شد
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دوستان و مسئولان جدید وزارت بهداشت مایل به ادامه همکاری با بنده نبودند و ... از سمت خود به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو استعفا نکرده‌ام و این مسئولیت را ترک نکردم. ... مسئولان سابق ستاد وزارت بهداشت، از جمله معاون آموزشی، معاون بهداشتی، ... از سازمان غذا و دارو و همچنین گمانه زنی‌ها درباره جایگزین وی، پاسخ داد.
  • باقر لاریجانی به سمت معاون آموزشی وزارت بهداشت منصوب شد

    123chahar.com/باقر-لاریجانی-به-سمت-معاون-آموزشی-وزار/
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جامعه > سلامت - در آخرین روز کاری سال ۹۳، باقر لاریجانی به مجموعه مدیران ... تهران رفت و از ریاست شورای سیاست گذاری وزارت بهداشت هم استعفا داد. ... اکنون سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لاریجانی را .... چرا باید تا آخر عمر به خاطر مثلا یک امتحان پره انترنی متضرر بود و هیچ راه برگشتی نداشت .
  • سیاری، معاون وزیر بهداشت شد | امید

    omidnameh.com/news/سیاری،-معاون-وزیر-بهداشت-شد
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سید حسن هاشمی، یکی دیگر از معاونان خود را تغییر داد. به حکم وزیر بهداشت، دکتر علی اکبر سیاری به عنوان معاون بهداشتی وزیر منصوب شد.
  • ۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پزشک هموفیلی‌ها استعفا داد ... نقش لورن فابیوس وزیر خارجه فعلی فرانسه در صدور فرآورده‌های خونی ... وی ادامه داد: لذا استنکاف دادگاه در حکم اخیر از موظف کردن وزارت بهداشت و ..... به نظر من معاونت درمان نمی‌بایست صرفاً با استناد این دلیل که چرا اول با آن معاونت هماهنگی نشده است اصل این تصمیم درست را زیر سوال ببرد.
  • ۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرگزاری تسنیم: وزیر اسبق بهداشت با اشاره به وضعیت اسفبار بهداشت دو دهه ... به گزاش سلامت خبرگزاری تسنیم، علیرضا مرندی در مراسم انتشار ... مرندی با بیان اینکه دکتر ملک‌افضلی سمت معاونت بهداشت را پذیرفت اما پس از مدتی استعفا داد، ... چرا که این کار بسیار سخت بود زیرا یک دستگاه ام آر آی نیست که ...
  • تشریح آخرین وضعیت پزشک خانواده - پایگاه خبری تحلیلی ...

    www.fardanews.com/fa/news/.../تشریح-آخرین-وضعیت-پزشک-خانواده
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - معاون وزیر بهداشت از برنامه‌های گسترده این وزارتخانه برای آموزش و ... وی افزود: چرا ما باید در سال 21 هزار مرگ و 800 مجروح به دلیل تصادفات ... سیاری ادامه داد: معاونت بهداشتی وزارت بهداشت نیز برای بازسازی .... خداداد عزیزی استعفا داد.
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی تصریح کرد: اما معاون بهداشتی ترجیح داد کار علمی و دانشگاهی را به ... البته استعفای خود را بدون اطلاع به ما در سایتها قرارداد و وزارت بهداشت ... وی افزود: پزشک خانواده پس از چند سال، فرد مجربی می‌شود چرا که هر بیمار یک آموزش است.
  • بازدید سرزده وزیر بهداشت از یک بیمارستان دولتی - مشرق نیوز

    www.mashreghnews.ir/.../بازدید-سرزده-وزیر-بهداشت-از-یک-بیمارستان...
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته به طور سرزده به مرکز ... طرح تحول نظام سلامت بازسازی و به بهره برداری رسیده است، بازدید کرد و ... مهندس موهبتی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، دکتر یاوری معاون ... شاکری: اگر جای رئیس سازمان حج و زیارت بودم استعفا می‌دادم / دوستی: ... توافق لوزان چرا فرو ریخت؟
  • ۷ ساعت پیش - ... طرح پزشک خانواده - سلامت نیوز: معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ایجاد تحولات عظیم در حوزه آموزش پزشکی و پزشک خانواده خبر داد.
  • ۷ ساعت پیش - سلامت نیوز: معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي از بهره‌برداري ... وضعیت پزشک خانواده در کشور/مراقبت های اولیه برای حاشیه نشینان · معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟ ... فیلم/چرا بدون کبد، بدن ما از کار می‌ایستد؟
  • ۱۹ ساعت پیش - معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی توسعه تخت های بیمارستانی را رویکرد این وزارتخانه در سال جدید عنوان کرد. ... محور برنامه های وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت عنوان کرد و افزود: بسیاری ... هیات وزیران گرجستان استعفا کرد ... ظريف: چرا به اسرائيل فشار نمي آوريد بپذيرد سلاح هسته اي در خاورميانه نباشد.
  • آدم سیاسی نیستم /قوانین ما ضد ازدواج است

    www.ams.ac.ir/...11.../857-آدم-سیاسی-نیستم-قوانین-ما-ضد-ازدواج-است
  • وی در پاسخ به سوال مجری که پرسید چرا کم مصاحبه می کنید؟ ... و از او خواست وزیر بهداشت شود اما او پذیرفت و از من هم خواست که یکی از معاونت های اورا بپذیرم . ... فشار روحی قرار گرفته بودم ،به نخست وزیر مراجعه کردم و از وی درخواست استعفا کردم. ... نماینده مردم تهران در مجلس و وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: پس از ...
  • ۸ ساعت پیش - سلامت نیوز: می‌توان با انجام چند کار ساده، زندگی سالم‌تری داشت. به گزارش ... فیلم/چرا بدون کبد، بدن ما از کار می‌ایستد؟ ... انتقام عجیب زن جوان از شوهرش · قاتلي که هر 6دقيقه يک نفر را مي‌کشد · معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جامعه > سلامت - در آخرین روز کاری سال ۹۳، باقر لاریجانی به مجموعه مدیران ... تهران رفت و از ریاست شورای سیاست گذاری وزارت بهداشت هم استعفا داد. ... اکنون سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لاریجانی را .... چرا باید تا آخر عمر به خاطر مثلا یک امتحان پره انترنی متضرر بود و هیچ راه برگشتی نداشت .
  • معاون غذا و دارو باید استعفا دهد - صراط نیوز

    https://www.seratnews.ir/fa/news/214687/معاون-غذا-و-دارو-باید-استعفا-دهد
    ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صراط: به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اواسط مرداد ماه سال جاری بود که وزیر بهداشت، سید حسن هاشمی در خصوص سلامت محصولات و ...
  • خطر قاچاق دارو از دیگر کالاها بیشتر است/ شناسایی سلامت ...

    shafaonline.ir/.../خطر-قاچاق-دارو-از-دیگر-کالاها-بیشتر-است-شناسایی-...
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شفاآنلاین-معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان قاچاق دارو و ... از قاچاق کالا را تشکیل می دهد اما خطر این امر بسیار زیاد است چرا که سلامت مردم تهدید می شود. معاون ... دیناروند توضیح داد: منشا قاچاق و مسیر ورودش را نمی دانیم اما اطمینان داشته .... درخواست استعفای رئیس سازمان حج و زیارت به خاطر تجاوز پلیس ...
  • رییس جمهوری مجارستان استعفا داد - همشهری آنلاین

    hamshahrionline.ir/details/164609
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خبرگزاری آلمان گزارش داد، این سیاستمدار راستگرای محافظه‌کار در پارلمان ... دولت اعلام کرده که حذف این یارانه ممکن نیست چرا که باعث نارضایتی مردم می‌شود. .... آخرین حلقه این هشدارها را معاون بهداشتی وزیر بهداشت تکمیل کرد و گفت: ...
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... وزارت بهداشت را تغییر داد، معاونت سلامت را به دو معاونت بهداشتی و ... تيرماه سال گذشته، مرضيه وحيددستجردي، وزير وقت بهداشت و درمان با ..... یک سئوال بزرگ؛ چرا تنها زن کابینه عزل شد؟ ... آذر 91 و پاسخ وزیر بهداشت مبنی بر مخالفت با استعفا و اصرار بر ادامه فعالیت وی دیروز همزمان با اعلام برکناری وی منتشر شد.
  • ۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمد اسلامی -معاون فنی دفتر سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت- در این ... در قسمتی دیگر از همایش، دکتر سیاری معاون بهداشت وزیر بهداشت، با ارائه ... شود؛ چرا که تنظیم خانواده، حقوق مربوط به فرزندآوری زنان را خدشه دار می کرد و .... رئیس سازمان تعزیرات برای شرکت در انتخابات استعفا داد/ فردا معارفه رئیس جدید ...
  • معاون وزیر بهداشت در آبادان: پرستاری برای استخدام وجود ندارد ...

    asreabadan.ir/معاون-وزیر-بهداشت-در-آبادان-پرستاری-بر/
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چرا”آنتونی‌کویین”به ایران آمده بود؟ ... معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در رابطه موضوع پرداختی پرستاران، سه اقدام را تبیین ...
  • ۲ روز پیش - اختصاصی// خداداد عزیزی استعفا داد / خبر ... معاون طب سنتی وزیر بهداشت ادامه داد: بر این اساس اگر قرار باشد خدمات طب سنتی ... خدادوست در این باره گفت: به منظور ورود خدمات طب سنتی در نظام سلامت لازم بود تا برنامه راهبردی دقیقی نوشته شود. ... است؛ چرا که می‌توان در کنار طب سنتی و طب رایج از طب مکمل استفاده کرد.
  • جعفرپور: وزير بهداشت مجوز دانشكده را امضا كرد/ اقتداري: چرا ...

    aftablarestan.ir/جعفرپور-وزير-بهداشت-مجوز-دانشكده-را-ام
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عمليات اجرايي ساختمان پرديس دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني لارستان آغاز شد. ... دكتر جعفرپور از امضاي تاسيس دانشكده علوم پزشكي لارستان توسط وزير خبر داد ... راه و شهرسازي لارستان و احمدي معاون فرماندار به اضافه اعضاي هيئت امناي دانشكده علوم پزشكي لارستان ... مگه دکتر فرامرزی استعفا نداده بود؟
  • لغو کرد - روز

    www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/-2280656d26.html
  • باقر لاریجانی پس از برکناری وزیر، استعفا داد و از وزارتخانه رفت و به نظر می‌رسد ... چرا که محمدحسن طریقت منفرد، وزیر بهداشت جدید اصلی‌ترین دلیل جداسازی دوباره دو ... عملا به نحوی خدمات بهداشتی و درمانی، بخصوص امور آموزشی و علمی دانشگاه‌های علوم ... که به او نشان داده شده، امضای فروزنده، معاونت نیروی انسانی رییس‌جمهور دیده می‌شد؛ ...
  • ادامه برکناری های دولت در سال92/ یک معاون دیگر وزیر بهداشت ...

    etedalpres.ir/486/ادامه-برکناری-های-دولت-در-سال92-یک-معاون/
  • ... بنده به هیچ وجه از سمت خود به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو استعفا نکرده‌ام و ... وی در پاسخ به پرسش که علت این برکناری چه بود ادامه داد:‌ بنده تمایلی ندارم که در این ... از زمان تصدی حسن طریقت منفرد، به عنوان سرپرست وزارت بهداشت در سه ماه ... 11 نفر از مسئولان سابق ستاد وزارت بهداشت از جمله معاون آموزشی، معاون بهداشتی، ...
  • تصادف در سفر وزیر بهداشت به کردستان - شبکه مجازی میبدما

    meybodema.ir/تصادف-در-سفر-وزیر-بهداشت-به-کردستان/
  • دومین روز سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کردستان با بروز حادثه رانندگی در ... در جریان این حادثه رانندگی یک نفر در محل وقوع تصادف جان خود را از دست داد و پنج نفر ... در جمع مصدومین این حادثه رانندگی فرزام بیجارپور معاون بهداشتی دانشگاه علوم ... عکس: تقدیر از پدر مرحوم یحیی‌زاده در تفت · یادگار امام: چرا کسی جلوی هاشمی ...
  • توصیف وزیر بهداشت احمدی‌نژاد از وزیر بهداشت روحانی

    www.2ctor.com/توصیف-وزیر-بهداشت-احمدی‌نژاد-از-وزیر/
  • شب گذشته محمدحسن طریقت منفرد، وزیر بهداشت دولت دهم، در مراسم افطاری که به مناسبت ... به وزیر بعدی نیز توصیه می کنم دکتر امامی رضوی را حفظ کند چرا که یک مدیر باید ... طریقت منفرد تغییر معاون بهداشتی را به دلیل ایراد دیوان محاسبات به دوشغله ... روابط عمومی به مرکز، استعفای خود را از طریق رسانه‌ها مطرح کرد، رئیس سازمان غذا و ...
  • ادامه دعوا بر سر نیترات آب - روزنامه جام جم

    press.jamejamonline.ir/Newspreview/1724844924488909911
  • همچنین رحمت‌الله حافظی از وزیر کشور نیز درخواست کرد که طی 24 ساعت آینده، جلسه ... معاون بهداشتی وزارت بهداشت نیز هم موضع با آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد ...
  • ... عراقی توسط داعش · دعوت ایران به مذاکرات ژنو ۳ سوریه · خداداد عزیزی استعفا داد ... چرا جان کری در وین عصبانی است؟ ... رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خبر داد: ... جنوب پرس: پس از دعوت ایران به پروژه خط ناباکو با پیش دستی نخست وزیر .... ۸ پروژه بهداشتی در سفر وزیر بهداشت به جهرم افتتاح می شود · معاون استانداربوشهر: به ...
  • تذکر وزیر بهداشت به مهران مدیری - فرارو

    fararu.com/fa/news/218212/تذکر-وزیر-بهداشت-به-مهران-مدیری
  • ۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وزیر بهداشت گفت: اگر درمان بیمار تمام نشده و فرد برای ادامه درمان و مشاهده ... وی ادامه داد: باید خواسته رهبر که رعایت حرمت همه اقشار به ویژه پزشکان است مورد ..... اگر رئیس و معاون درمان بیمارستانها فوق تخصص داشته باشند بجای دفتر ... آقای وزیر شما که می‌فرمایيد نباید ویزیت مجدد بگیرن پس چرا رسیدگی نمی کنید?
  • واکنش معاون وزبر بهداشت به واردات گوشت بوفالو و آخرین آمار ...

    mrpatogh.rozblog.com/واکنش-معاون-وزبر-بهداشت-به-واردات-گوشت-بو...
  • بیان روز:معاون بهداشتی وزارت بهداشت تصریح کرد: شماره تلفن سایت مشاوره سلامت ... داروهای چینی ... معاون سیما به نامه وزیر بهداشت پاسخ داد /پخش سریال مدیری قطعی است / درحاشیه ;. .... معاون توسعه منابع سازمان انتقال خون کشور از استعفای ۶۱ نفر از ... در کل .... چرا حجت الاسلام پورمحمدی در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده: «ما هفته آینده از ;.
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - (۲۳ دقیقه پیش); چرا رئیس دانشگاه با وجود هشدار شورای تامین اصرار به حضور ... و معاون درمان وزارت بهداشت شخصا در مورد بستری شدن وی اصرار کرد. ... دکتر شیبانی، پایان سال گذشته با اصرار خود استعفا و از وزارت بهداشت خداحافظی کرد. ... وزیر بهداشت: گزارش خبرگزاری تسنیم کمک مؤثری به حوزه سلامت کرد --بی .
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حضور یک وزیر مقتدر بهداشت و درمان به‌عنوان متولی حوزه سلامت در هیئت ... بودجه ۹۳ خود را نشان داد به‌طوری‌که لایحه بودجه فصل بهداشت و سلامت با .... عملکرد معاونت بهداشتی وزارت بهداشت در این حوزه، به‌هیچ‌عنوان در حد ... برداشته‌اند، این سؤال به ذهن متبادر می‌گردد که چرا این وزارتخانه سابق بر .... شهـردار ششتـمـد استـعفا داد.
  • ۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چرا رفیق حریری چند ماه پیش از ترورش استعفا داد؟ ... طبق قانون اساسی، لازم نبود که پس از تمدید، نخست وزیر (مثل زمان انتخاب رئیس جمهور جدید .... محمد خلیفه به عنوان وزیر بهداشت و عدنان القصار به عنوان وزیر اقتصاد و تجارت. ... حکومت کرامی، معاون وزیر خارجه آمریکا ریچارد آرمیتاژ گفت که این دولت «در دمشق ساخته و ...
  • ۹ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قائم مقام معاون درمان سلامت روانی،اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت در واکنش به تعطیلی کمپ ... حاجبی ادامه داد: به هر حال یک مرکزی که می‌خواهد به عنوان مراکز ماده 16 فعالیت کند باید یک ... که کمپ شفق این استانداردهای لازم را رعایت نکرده است چرا در حال حاضر به دانشگاه علوم پزشکی .... استعفای رئیس فدراسیون شطرنج.
  • هژیر علوی اظهار کرد: شورا به چه‌کارمی آید وقتی همه مصوبات ما را فرمانداری و کمیته ..... شهردار زرینه:برای جلوگیری از تنش بین شورا و شهرداری استعفا دادم .... و بیگاه باعث کلافه شدن کاربران شده و برای همه سوال شده که چرا این پیامک ها تمامی ندارد. ..... در ماشين كاروان همراه وزير بهداشت، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي كردستان و يكي از ...
  • دیدار با معاون وزیر بهداشت | جستجو | مرجع وب فارسی

    morook.ir/list/دیدار+با+معاون+وزیر+بهداشت.html
  • معاون وزير بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو به مردم پیشنهاد کرد در صورت تمایل به خوردن ... دیناروند با اشاره به معضل و دغدغه اصلی حوزه سلامت کشور که به سمت افزایش بیماری‌های ..... معاون فرماندار روانسر متن استعفا نامه ی خودرا تقدیم استاندار کرد .... می‌کنم چرا کسی جلوی او نمی‌ایستد، اعتراض نمی‌کند و این سیاست‌ها را متوقف نمی‌کند.»
  • شمال نیوز :: پرداخت بخشی از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی ...

    www.shomalnews.com/.../پرداخت%20بخشی%20از%20مطالبات%20دانش...
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قائم مقام وزیر بهداشت در مازندران، ادامه داد: افزایش 56 درصدی حقوق و مزایای کارکنان حوزه سلامت و افزایش تنها 6 درصد از مجموع ... وی خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر نیز با حضور در معاونت راهبردی ریاست جمهوری و وزارت ... رییس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر ناصحی چرا وعده سرخرمن به کارمندان دلسوز و زحمتکش می دهید؟
  • پایگاه اطلاع رسانی ثامن - لحظه شماری معاون دانشجویی وزارت ...

    www.saamen.ir/.../21269-لحظه-شماری-معاون-دانشجویی-وزارت-علوم-برای-...
  • معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان که پیشتر با هدف ... وزارت رفاه، آمار دقیق حذف یارانه‌بگیران در سال 94 را اعلام کرد ... گفتگویی با رسانه ها که شاید زمینه ای برای بهره برداری از یک استعفای با میل شخصی در ... دستیار ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به لارستان می آیند ...
  • آلودگی آب تهران شایعه است - سه نسل

    3nasl.com/contents/view/five-eight-one-three-four.aspx
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معاون بهداشتی وزارت بهداشت، گفت: شایعات مطرح شده در مورد آلودگی آب تهران صحت ندارد و ... معاون وزیر بهداشت؛ ... سیاری ادامه داد: با همکاری وزارت نیرو و ورود آب سد ماملو، نگرانی در خصوص آب ... چرا رهبری درباره مذاکرات اخیر هسته ای موضع گیری نکرده است؟ ... درخشان از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس استعفا داد.
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اعتماد: حتی جلیلی به اهواز رفت؛ چرا ابتکار نرفت؟ ... نمایندگان خوزستان برای استعفای ابتکار به نشانه اعتراض به دولت خبر داد و سید شریف ... با وجود آنکه وزیر بهداشت روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته به استان خوزستان ... مردم نباید در فضای آزاد تردد داشته باشند و دستورالعمل‌ها و تدابیر بهداشتی داده شود.
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با وجود آنكه وزير بهداشت روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته به استان ... شد توضيحاتي درباره بحران به وجود آمده داد و گفت: «اين موضوع كاري نيست ... در فضاي آزاد تردد داشته باشند و دستورالعمل‌ها و تدابير بهداشتي داده شود. ... جلسه سوم نيز در دفتر معاون اول رييس‌جمهور برگزار شدكه قرار شد دكتر هاشمي، وزير بهداشت، ...
  • تریبون مستضعفین » طب‎سنتی وارد شبکه‎بهداشت کشور می‌شود

    www.teribon.ir/archives/.../طب‎سنتی-وارد-شبکه‎بهداشت-کشور-می‌شو.ht...
  • ۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معاون طب سنتی وزیر بهداشت از تدوین بسته آموزشی طب سنتی برای بهورزان و ورود این طب در شبکه بهداشت خبر داد و گفت: ... سلامت باید میزان سواد و آگاهی مردم را در این زمینه افزایش دهند چرا که در غیر ... ممنوعیت فروش برخی گیاهان‌دارویی در عطاری · ابتکار اگر توان کار کردن ندارید استعفا دهید · گرفتگی رگ چگونه رخ ...
  • آشنایی بیشتر با شپش - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
  • نکته جالب تر اینکه معاون سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در ... مشکل بهداشتی بلکه یک معضل فرهنگی دانست چرا با توجه به کمبود مربی بهداشتی در مدارس ... مدارس در حیطه وظایف معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیست، خاطرنشان کرد: با ... معاون سلامت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر با ...
  • چالش اصلی در برخورد با کالاهای آسیب رسان به سلامت/ زور وزارت

    ofogheno.ir/.../6270-چالش-اصلی-در-برخورد-با-کالاهای-آسیب-رسان-به-س...
  • دقیقا آخرین روزهای تابستان سال 91 بود که معاون وزیر بهداشت وقت، در نشست خبری از ابلاغ لیستی خبر داد که بر اساس آن تبلیغ کالاهای آسیب رسان به سلامت ممنوع ...
  • درمان خانگی برای سفیدکردن دندان - خبرگو - جدیدترین اخبار

    khabargo.ir/درمان-خانگی-برای-سفیدکردن-دندان/
  • کد خبر: ۲۳۵۳۵۵. تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹. سلامت ..... چرا بشار اسد با داعش نمی‌جنگد؟ .... اول سال ۹۴ · بیمارستان فارابی بستک افتتاح شد · سفر وزیر بهداشت به استان فارس به روایت تصویر · معاون بهداشتی وزیر بهداشت استعفا داد؟
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تهران- ایرنا- معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ... اکبری افزود: وزارت بهداشت کلیت سلامت مردم را بر عهده دارد و پیشگیری از .... مطرح است در این راستا نباید در وزارت بهداشت فشاری وارد کرد چرا که هم کار علمی است و .... دولت گرجستان با استعفای هفتمین وزیر در مسیر رای اعتماد پارلمان ...
  • انتقادات بی سابقه ایدنی به وضعیت بهداشتی و عمومی شهر اهواز ... شهردار خرمشهر استعفا داد ... در بخشی از مصاحبه ویژه نامه نوروزی روزنامه اعتماد با حسن هاشمی وزیر بهداشت آمده است: نمی‌شود تکذیب کرد که پزشکان درآمد خوب را دوست دارند اما یک بار گفتید که ... وقتی این پول از مسیر سالم به دست آمده و در مسیر مشروع هم استفاده می‌شود چرا ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    تبلیغات

    عکس .استخدام

    عکس

    استخدام

    درباره ما
    فان توپ، اخبار،روز فال ،عکس،استخدام ،بیوگرافی،عاشقانه سرگرمی،روانشناسی،زناشویی،فال و طالع بینی،دکوراسیون،آشپزی،عکس جدید،داستان،ورزش،کودکان،مدل لباس،آگهی،احکام
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 919
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 150
  • بازدید امروز : 385
  • باردید دیروز : 445
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,813
  • بازدید ماه : 2,813
  • بازدید سال : 95,359
  • بازدید کلی : 1,137,556
  • کدهای اختصاصی